4 februari 2016

Vabruari

Magsjukan kom på besök redan innan vabruari. Hade feber på onsdagskvällen och sen var jag magsjuk i 4 dygn. Tjohoo... Men nu är jag tillbaka på jobbet igen!
Först magsjuka och inte kunna äta någonting, sen magkatarr för att jag inte ätit på så länge. Moment 22. Men nu är det bättre :-)


Konstaterade att när det gått 2 dagar in i vabruari hade jag redan hunnit vabba 2 dagar och varit sjukskriven 4. Starkt jobbat... ;-) Lär väl inte få mycket till lön den här månaden om det ska fortsätta så här. När jag lämnade E på förskolan igår undrade de om vi haft feber. Nej, magsjuka. Nä, då har de feber och influensaliknande sjukdom som går hos förskolan. Jippi... så nu har vi väl influensa nästa vecka då *suckar*


Hästarna har haft semester en vecka för jag har inte kunnat/orkat rida. Borde ta tag i det ikväll. Eller så får de vila tills i helgen...


Har lagt näsan i blöt lite på jobbet så nu får vi betala extra. Hoppsan då... men utrymningsplaner är faktiskt nödvändigt att ha.

Inga kommentarer: