22 oktober 2015

Jag överlevde!!

Jag har tillbringat 2 dagar på kurs i Stockholm.
Första dagen var jag osams med GPS:en. Den ville åt ett håll och jag åt ett annat... men det löste sig efter en liten omväg. Jag vann ;-)
Andra dagen körde jag efter eget huvud istället för att lyssna till GPS:en. Då höll jag på att bli rammad av en lastbil. Körde i mittenfilen (av tre) och var precis på väg att köra om en lastbil när den plötsligt slog på vänsterblinkers och började komma över i min fil. Nu är ju inte jag den som är den och ska hävda min rätt (typ: jag var faktiskt här först) så jag kollade snabbt att vänsterfilen var ledig och så bytte jag snabbt fil jag också. En lastbil bråkar man ju helst inte med...


Kursen gav många idéer och tips. Flera jag kommer att ha nytta av i alla fall!


I övrigt är det en lugn dag på jobbet. En presentation ska förberedas och så är det lite annat pappersarbete. Lunchen ska intagas på stan med mamma. Mycket trevligt :-)
Sen händer det även mindre trevliga saker idag, men det tänker jag inte ta upp här.
Men om du läser här så tänker jag på dig idag och håller mina tummar hårt hårt HÅRT!
Hoppet är det sista som överger en sägs det ju så jag kommer att hoppas in i det längsta!!

Inga kommentarer: