23 juni 2015

Försovning och semesterlängtan

Försov mig imorse. Tänkte att det kanske går i alla fall. Skippade frukost och kastade på mig kläderna. Då visade det sig att Emil var lika trött och ville inte alls vakna och komma upp...
Så vi anlände till förskolan mitt i deras frukost.
Oh well, imorgon är en ny dag.


Längtar efter semester, men än är det tyvärr ett tag kvar. Längtar desperat efter en sovmorgon.
Att man bara får vara så här trött?!
Orkade inte rida igår (heller....). Hästarna fick komma in några timmar och sova i boxarna.
I natt ska de få sova inne. Det ska ändå regna hela natten och halva dagen imorgon, så de ska få njuta av boxarna i natt. Snart ska stallet skuras och högtryckstvättas. Inväntar sommarvärme.
Det är ju bara drygt 10-15 grader än, knappt att det räknas som sommar...


Går trögt med mina planer, men tänker att jag får ta tag i det när jag får semester. Har inte lyckats ta mig för att börja med ladugårdsfönstren än heller. MÅSTE börja snart! Vill ju inte stå hela semestern med dem.

Inga kommentarer: