9 april 2015

Att hinna med...

Först drunknade jag i jobb och jobbade en hel del hemifrån.
Sen var vi på husvagnssemester i påskhelgen. Emils första... :-)
Nu är jag på jobbet igen och håller på och drunknar i arbete igen.
Hästarna har fått komma ut i vårhagen (redan innan påsk) till stor förtjusning. Det blev många glada bakutsparkar och galopp kors och tvärs.
Förmodligen blir inte släppet i sommarhagen lika spännande och roligt sen.


Emil har fortfarande sina egna svordomar: "Battaluula" och "halkadurra" I samband med de orden rynkar han ihop pannan och blänger på en.
Men han nöjer sig inte med sina egna. Nu kan han pappas svordomar också.
Fan, fasiken och helvete. Klockrent. Går liksom inte ens att missuppfatta ens om man försöker :-/
Igår lärde han honom "morsan" också. Och tant...


Skulle rida igår, men blev sååååå trött att jag bara inte orkade. Idag SKA jag rida!
Försöker ignorera det faktum att klockan är 14:15 och jag gäspar redan så att tårarna rinner...
Oh well, det går väl över kanske.
Har börjat trycka i mig järntabletter igen. Vet inte om det är det som är problemet, men jag är ju konstant zombietrött och ganska så less på att vara det. Sover ju i alla fall nästan 7 timmar varje natt så jag borde inte vara så här trött jämt.


Igår redde vi ut det här med vad som är roligast.
Först kom fyluulingen (fyrhjulingen alltså), sen traktorn, sen bilen och hästarna på delad tredje plats. Där kunde han inte välja.
Men ingenting slår fyrhjulingen :-)

Inga kommentarer: