9 december 2013

Sista

Oftast är det någonting sorgligt, vemodigt med "sista".
Men inte nu! För nu är det SISTA arbetsdagen för det här året!!! Jippiiiiiiii.
Nu ska jag bara vara hemma och julpyssla och leka med lilltrollet :-)

Igår åkte Emil pulka för första gången. Det är inte mycket snö, men det räckte för en pulka.
Själv passade jag på att rida ut en sväng i skogen medan E sov middag. Träffade 2 olika grannar så jag hann bara rida ut på ena hästen :-( Det hann ju börja skymma innan jag skulle rida andra hästen så sväng 2 blev i paddocken. Välbehövligt i och för sig, men det är ju kul att hinna utnyttja skogsvägarna innan det blir för mycket snö på dem!

Nä, nu ska jag ta och gå och ta rätt på allt vatten i källaren efter en översvämning. 4 timmar kvar till JULLOVET!! :-D

Inga kommentarer: