25 juni 2012

Trötter

Min rygg försöker döda mig! Jag är nästan övertygad om det...
Sovit mellan 23 och 01:45 och sen mellan 4:15 och 5:30 (då klockan ringer). Blä!
Behöver jag säga att det inte var en helt trevlig upplevelse att åka bil med mig själv imorse?
Nästan rattfull, men utan en enda promille i blodet :-/
Inte är det många gånger jag önskar att man kunde åka buss hemifrån, men imorse hade det varit guld värt.
Kom på mig själv flera (!) gånger med att sitta och tänka på annat och bara köra på autopilot.
Nu gick det ju bra, men det känns inte som en helt pålitlig variant.
Men man kan ju inte vara hemma för att man är trött! Trötthet är ingen sjukdom i sig ju.

Försöker skärpa mig och göra lite nytta på jobbet. Glaskrosset i korridoren imorse var jag faktiskt HELT oskyldig till! ;-)
Idag står diskning av en miljard flaskor på schemat. Gissa vad min rygg gillar det...
Sambon lär få bära mig imorrn. Imorse fick han DRA upp mig ur sängen.

2 kommentarer:

C sa...

Kanske ditt ryggonda och trötthet beror på nåt?;-)
Men det låter ju inte helt safe att köra på autopilot ( även om jag också kör den varianten ibland).

G. sa...

Nä, precis! Även om det går bra så känns det inte så tryggt att köra med autopilot. Går ju bra så länge inget oväntat (rådjur, dold trafikant eller annat) dyker upp...
Ska stanna och sova på hemvägen, men man kan ju inte börja med att sova innan man ens kommit till postlådan! Trökväder gör ju inget för att förbättra dimman i hjärnan heller :-/