21 juni 2012

Midsommar imorgon!

Tänk att det redan är midsommar!
Arbetslusten och jobbmotivationen sjunker för varje dag som går. Min kropp ställer in sig på semester... men det är ju hela 3 veckor kvar så det är liiiite tidigt att trappa ner än! Måste jobba på ett tag till.
Att det är solsken och blå himmel ute gör inte saken ett dugg bättre ;-)

Dagens lärdom: om man har tunn lätt sommarkjol på sig är det att föredra att dra NER kjolen och inte upp när man går på toaletten. Tydligen var jag inte så duktig på att dra ner kjolen när jag skulle gå från toaletten.
Upptäckte inte förrän vid kontoret att jag gick runt och visade trosorna på jobbet. HAHAHAHA.
Vilken TUR att det var fikadags och helt tomt i labkorridoren :-D *PUH*

Fick börja dagen med problemlösning så än har jag inte hunnit börja med det jag borde ha gjort. Oh well, är ju 3 veckor kvar så jag hinner nog med sakerna ändå. Kanske. Å annars får nån annan göra det :-D Hihihi

Inga kommentarer: