24 juni 2012

Midsommarhelgen

Vi började midsommarafton med en utomhusfrukost i solskenet. Helt underbart väder var det! Fläktade mycket svagt, men precis tillräckligt för att det inte skulle vara en enda insekt.
Vi övervägde att ställa in midsommarfirandet och lägga oss på varsin solsäng och strunta i att det var midsommar... ;-)

Åt lite sillbuffé med mamma och svärföräldrarna. Ingen ramlade ner från altanen - puh!
Svärmor och jag gäspade ikapp kl 18 o partyt avslutades. Mamma och sambon höll mig vaken några timmar till tills jag stupade i säng.
Igår var jag helt väck. Tar på krafterna att ha 3 gäster tydligen ;-)
Sambon tyckte jag såg full ut när jag vobblade ner till hästarna för att titta till dem. Jag som inte druckit en droppe alkohol!! Måste vara kladdkakan och jordgubbarna... :-D

Inte sovit något vidare i natt heller (som om det skulle vara en nyhet...) så det blir väl en lugn dag.
Har som vanligt en lista på saker jag skulle vilja hinna göra och som jag BORDE göra, men...äh, kommer väl fler dagar!

Uppdatering:
Blev en spontanfika med grannen som kom förbi istället för att göra nytta.

Inga kommentarer: