14 juni 2011

Trött i kubik

Tog mig hem med nöd och näppe igår, ramlade omkull i soffan och sov en timme. Helt slut!
Hade tänkt rida, men fanns ingen ork så hästarna fick vila för tredje dagen i rad!!
Blev lite tufft att jobba tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag...och sen är det ju hela den här veckan också :-S Förkylningen som satte fart igår gjorde ju inte saken bättre.
Imorse var jag TRÖTT. Hoppas dock på att orka göra NÅNTING ikväll.
Finns ju inte tid att bara ligga och sova...

På jobbet är det full rulle och nu är det bara 8 dagar kvar att hinna göra allt som ska göras före semestern!

2 kommentarer:

C sa...

Av nån anledning har det aldrig gått att kommentera på din blogg från mobilen, men så helt plötsligt idag så funkar det!!:-)
Jag är också trött, fast jag inte jobbat som en gnu! Tur att du har semester snart! Se bara till att vara frisk tills den börjar!!!
Fick du äta mycket glass i helgen när du jobbade och slet åt sambon?;-)

G. sa...

2! Men det gick åt MKT dricka också så man var mer sugen på dricka än glass i värmen.

Japp 7,5 arbetsdag kvar nu :-D Ska väl räcka för att hinna bli frisk kan jag tycka!