28 september 2010

Trött eller sjuk?

Det är frågan.
Känner mig inte sjuk alls, annat än att jag är obeskrivligt trött. Kan ju bero på att någon stod utanför sovrummet och mjauade halva natten... tills sambon ledsnade och stängde in honom i vardagsrummet. Om han bara kunde ligga still och sova kunde han ju få sova inne hos oss, men nu är det ju inte så och när man ska jobba hela dagen vill man ju sova någorlunda ostört.

Lärde mig av igår och åt dagens lunch instängd på kontoret. Ifred. Tyst och lugnt.
Igår kom först en kollega och satte sig mitt emot och diskuterade jobbfrågor. Inte åt samtidigt utan letade upp mig i lunchrummet för att kunna ställa en massa frågor om ett jobbproblem. Lagom till hon gick kom nästa person. Som pratade och pratade och pratade och pratade...
Matro - vad är det?!
Så idag har jag surfat på nätet och ätit lunch och vilat öronen :-)

Inga kommentarer: