25 juli 2010

Shoppingsöndag

Idag har vi inte renoverat speciellt mycket. Blev shopping hela dagen idag också.
Beställde kök. Kommer tyvärr inte förrän om 2 veckor så det blir till att bygga kök efter semestern... Nåja, det finns ju att göra ändå!
Hann med en snabblunch på gula måsen också.
Sen körde jag hem traktorn och lyckades skrämma en kossa längs vägen. Hon gick nere vid vägen och betade och skuttade iväg när jag dundrade förbi.
Imorgon blir det resa till traktorverkstad för att fixa bromsarna. En halv förmögenhet kostar det, men vad gör man - bromsar måste (bör) man ju ha!

K var lite godissugen ikväll tror jag. Han fick ett äpple när jag var ut i hagen och smörjde in honom med helosan. Han ville ha mer och slickade lite på helosantuben och kollade noga av mina händer och sniffade på jackan för säkerhetsskull :-)
Sen tänkte han följa med mig när jag gick... men han stannade hos kompisarna till slut.

Inga kommentarer: