3 juli 2010

Gääääsp

Vaknade halv 4. Somnade om.
Vaknade halv 7. Somnade om.
Vaknade halv 8. Somnade om.
Vaknade halv 9. Tänkte att så här kan jag ju inte spendera hela min lördag :-)

Ut och åt frukost på uteplatsen och läste tidningen (sambon jobbar). 23 grader i skuggan redan till frukost! Jag vill ha semester! NU! Fick verkligen mersmak på långfrukost utomhus och att hinna läsa tidningen på morgonen...
Velar mellan att bara slänga mig på solsängen ett litet tag eller att göra någon nytta.
Borde ju kanske hålla mig till alternativ två, men om jag kör alternativ ett ett litet tag kanske jag hinner göra någon nytta också innan sambon anländer hemmet.
Plan A för idag sprack ju stort. Tänkte åka och rida en sväng tidigt på morgonen innan det hann bli för varmt. Det är redan för varmt. Ridning får bli sent ikväll.

Såret läker jättefint nu tack vare penicillinsalvan! Skönt att se att det går åt rätt håll nu i sommarvärmen!!
Nä - mot solsängen!!!!! :-)

Inga kommentarer: