6 juli 2010

*gäääääsp*

En riktigt seg dag idag! Hade svårt att somna igår och hann inte mycket mer än somna så kom sambon hem mitt i natten. Vaken igen. Orkade bara titta med ett öga i taget när jag åkte till jobbet imorse... Illa, jag vet! Men vad gör man då?? Hoppas bli piggare under dagen...
Igår blev det efterrätt! Egna godaste jordgubbarna... *mmmmums*

Saknar helgens frukostar! Långfrukostar utomhus både lördag och söndag...

Hade min "fyndklänning" på mig. Skönaste klänningen jag någonsin haft men dessvärre också den fulaste jag någonsin haft ;-) Men huvudsaken är ju att den är skön!!

Har varit lite dålig att fotografera ett tag nu. Får bjuda på en gammal bild på K :-)




2 kommentarer:

C sa...

Ser ändå ut som du hinner njuta en del mellan sömn och icke sömn:-)
Gör ingenting med gammal bild på K, han är precis lika fin ändå!!

Kramiz

G. sa...

Gör så gott jag kan :-)