19 april 2009

Hela dagen

har gått och det enda vettiga som gjorts är lite vanlig inomhusstädning med dammtorkning och dammsugning. That is it.
Har inte ens tagit mig till stallet idag...

Dagens form: skavsår på näsan
Dagens mest användbara: toarullen
Dagens önskemål: att förkylningen bara är spårlöst försvunnen imorgon!

Katten fortsätter sitt veliga liv. "In. Ut. Eller vill jag kanske in, eller missar jag någonting ute då? Men inne kanske finns någon god mat? Fast jag vill nog ut i alla fall..."
Jag börjar förstå folk som skaffar kattlucka ;-)

4 kommentarer:

C sa...

Eller som jag brukar säga ofta...gräset är grönare på andra sidan;)
Hoppas också att din förkylning är som borttrollad imorgon!!! Imorgon är vi friska och kan sätta på oss crazytröjor.
krya på dig!!!!

G. sa...

Ja. Fast egentligen...vi borde ju ha en sån tröja för varje dag. Vi är ju konstant crazy ;-)

C sa...

Kom att tänka på; Har katten möjligtvis lärt sig utav dig??!;-)

G. sa...

Näe, jag öppnar minsann dörren själv och är det dåligt väder ute behöver jag ju inte gå ut för att fatta att det är inne jag vill vara ;-)