6 april 2009

Åhhh

vilket ridväder det är idag!!!
Typiskt att jag ska jobba ända tills hästarna sover...

Ska i alla fall hinna med en lunchpromenad i det vackra vädret!
Solen strålar från en klarblå himmel :-D
Funderar lite över om det är 2 timmars arbetstidsförkortning eller halvdag på skärtorsdagen. Hur vet man det?!
Jag ska ju möblera om lite i almanackan jag. (Man kan ju inte följa den slaviskt när det kommer röda dagar och stör mitt i arbetsveckan ;-) )
Kanske skjuter lite på arbetstidsförkortningen till på fredag istället... skönare att avsluta med den!

6 kommentarer:

C sa...

Så retar du mig för vinter...Va? Va? VA? va? VA?!! När du själv får sitta inne och jobba hund, medans jag sitter ute och insuper de underbart varma solstrålarna. Så härligt!!!:-)

G. sa...

Hahaha, ja men här är inte vinter! Njuter av solstrålarna inne också... och idag är det rätt blåsigt så det är skönast inne :-D

C sa...

Jahaja...Ja här blåser det inte nämnvärt:-)))))

G. sa...

Men du...då kan du ju inte skylla på att sladden blåste dit av misstag utan det måste ha varit med "flit" du klippte av sladden ;-) :-D *flin*

C sa...

Hmm, kan inte minnas att jag "skyllt" på något alls?;-)

G. sa...

:-) Nä, men möjligheten att skylla på ev kastvind försvann ju precis ;-)