30 december 2008

Långtur

Idag var jag ute och red vilse igen. Fast det redde upp sig rätt snabbt sen jag släppt tyglarna och ansvaret till K. Då var vi snart på rätt väg igen. Jag fattar inte att han har så bra koll jämt?!
Tur för mig :-)
Hade en liten plan på att rida bara rakt fram och sen ringa efter sambon med transporten, men det behövdes ju inte.
En rejäl skrittrunda blev det i alla fall även om vi i början hade lite högre fart än så.
Hoppas det här vädret håller i sig ända tills vårsolen dyker upp och tinar upp tillvaron!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ändå som ni hade en mysig ridtur. Vilken tur att K har sådan stenkoll på vägen. Det kan jag säga att mina hästar I N T E har:-/
Hmm, nä, SÅ HÄR kallt får det inte fortsätta vara......Fryser juh nästan ihjäl.

G. sa...

Vi har bara 8 minus! Lite kallt om tårna bara, men man får väl skylla sig själv när man rider vilse ;-)

Anonym sa...

Här har vi just nu - 14 !!!
Snoret fryser ju t o m......

Anonym sa...

Gott Nytt År till Er alla från oss Alla!! Vi ses nästa år:-)

Anonym sa...

Detsamma!