17 december 2008

Jag vet någon...


...som behöver sova!
Imorse kollade jag av mailen på datorn och var jag på väg att stoppa musen i fickan (nej, den är inte trådlös :-) ) när jag skulle gå därifrån.
Gick in på labbet och skulle knäppa på radion som står högt uppe på ett skåp. Ställde mig på ringen nertill på snurrstolen (ok så långt) sen lutar jag mig framåt för att nå radion.
Clever.
Någon som kan gissa vad som hände då?
Ramlade inte omkull i alla fall, men man börjar ju undra om man kanske skulle ha stannat i sängen idag ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ursöt bild!!

Hahaha, du behöver VERKLIGEN lite sömn, det hör jag det! Du....glöm inte bort att det är på vänster sida du ska kliva in i bilen när du kör hem;-)

G. sa...

Ok...jag hade för mig att det var höger sida man skulle köra på? Hmm...provar väl vänsterfilen hem då! ;-)

G. sa...

Kör förresten?! Är det inte autopilot på bilen??