2 december 2008

Färdig - helt färdig ;-)

Är klar för idag på jobbet nu. Ska snart åka på 40-årsmiddag.
Blir långa dagar på jobbet framöver så det gör ingenting att jag smiter tidigare idag.
Eller tidigare och tidigare förresten...har ju gjort en vanlig arbetsdag alldeles snart.
Var ju här först på jobbet imorse (igen...)
Men det känns som om man smiter hem när man går hem först av alla :-/

Jaja, idag har jag ju inget val. Hem ska jag och iväg ska jag.
Vill egentligen bara hem och dra täcket över huvudet och soooova... :-D
Skönt att pållen blir omhändertagen vare sig jag är där eller inte!
Helt underbart faktiskt! Han får komma in, får nymockat och får mat och blir sen utsläppt imorgon. Tänkte mocka igen sen i helgen, även om det inte är några problem att de mockar efter en extra häst. Blir ju lite körigt att hinna med såna saker när man är på jobbet 14 timmar :-S

Undrar vad det blir för mat och dryck ikväll?
Om det är vin så somnar jag nog... ;-)
Fast - slipper jag köra hem så är det ju rätt skönt att sova i och för sig!

1 kommentar:

Frida sa...

Hörru, ta hand om dig och jobba inte ihjäl dig!