3 december 2008

Gääääsp

Jaha...hemma från 40-årskalas runt midnatt. Vaknade...3:30 och kunde inte somna om.
Typiskt! Jag som ska jobba 15 timmar idag :-/
Powernap framför datorn? Eller gå ut och lägga sig i iskall bil någon timme kanske?
Jag gissar att jag kommer somna lätt ikväll *fniss*
Har spätt mina celler nu och inväntar den exponentiella fasen då jag ska starta mitt försök.
Spännande värre. Resten av dagen ägnas nog åt plattgjutning. Finns det någon frivillig som vill ta mitt kvällspass? Är bara lite provtagning och rackling av plattor... Tar säkert bara någon timme!! ;-)
Vet inte ens om det regnar ute? Eller vänta...torkarbladen gick ju imorse! Det regnar nog... Vet att jag pratade med mig själv på vägen in för ögonlocken rasade igen några gånger. :-S
Blir nog en spännande hemfärd om jag inte piggar på mig under dagen!
Skönt att veta att hästen har det bra trots att matte lyser med sin frånvaro.
Övervägde att svänga förbi i 5-tiden för att mocka, men...njae.
Då sover de ju! Inte snällt att komma dit och tända lampan och ändå inte morgonfodra. Längtar till fredag då jag kan ta en ridtur!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon, är i n t e avundsjuk på din jobbvecka! Du får göra som jag när jag beger mig hemåt senkvällar - skruva upp stereon högt och sjunga för glatta livet. Brukar hålla de flesta vakna;-)