3 februari 2011

Puh!

Slut på lugnet. Kanske märks på bloggandet? :-)
Hemma är det tyst - sambon tappat rösten så nu är det jag som får prata hehehe. Skönt att äntligen få en syl i vädret ;-) (får väl se hur lång tid det dröjer innan han läser detta och dementerar det senaste där...)
Blir intressant hemfärd idag. Imorse var det så halt att bilen gick allt annat än rakt fram minsta lilla man nuddade gaspedalen. Uppförsbacke sista biten också... kan bli spännande.
Igår fastnade jag i backen efter kvällsfodringen. Till fots alltså. Kände plötsligt - trots pensionärsbroddarna! - att båda fötterna började glida iväg. Skoj... Där stod jag någon minut medan jag försökte mecka ner åtminstone en brodd i den hårda isen så jag kunde röra mig ur fläcken :-)
Idag har det regnat så det lär väl inte vara mindre halt. Snart är det FREEEDAG!!

2 kommentarer:

C sa...

...Och imorgon hittar du något på en annan kanal:-D Om inte sambon är i farten och leker kurragömma! hihihi

G. sa...

Hrmm, men då vet jag att jag ska tjata hål i öronen på honom om han gömt det :-D