2 maj 2018

Total förvirring

Pratade igår med sambon om att jag skulle handla en sak på Granngården idag. Det kan jag göra på min rast för jag ska inte vara tillbaka förrän kl då och då.
Fint!
Idag på eftermiddagen på jobbet slog det mig. Vadå, tillbaka till jobbet?!?? Ska inte han hämta Emil idag? Ska JAG hämta Emil? Hmm, har vi bestämt det? Vilken tid då...? Ringde sambon för att fråga, men inget svar. Insåg att om jag drar NU på en gång så hinner jag till den tid Arne brukar hämta. Så jag packade ihop på två röda och åkte hemåt.
Turbon glödde när jag kom till förskolan så fick lämna motorn på några minuter innan jag kunde stänga av den... men jag hann! ;-)
Det var inte jag som skulle hämta honom, men sambon blev försenad ca en timme så det var ju tur att jag åkte i alla fall!
Hela vår whiteboardtavla är fullklottrad med datum och tider att passa nu i maj så det är stört omöjligt att hålla alla saker i huvudet. Jag tänker ta en vecka i taget.
På fredag ska jag hämta busfröet och sen åka till kiropraktorn för att knixa till kroppen igen.

Inga kommentarer: