4 maj 2018

Nu ÄNTLIGEN blir det sommar!

Imorgon ska sommaren komma. Runt 20 grader och sol.
SOM JAG LÄNGTAR!!!
Enda nackdelen är väl att eksemsäsongen drar igång på riktigt...
Har laddat kylen med kött att grilla, källarförrådet är laddat med favoritcidern och jag premiärsatt ute på balkongen en stund. Det var LITE kallt att sitta där i trosor och t-shirt, men en liten stund stod jag ut :-)
Imorgon blir det nog bättre! Hoppas på t-shirtväder!!

Imorgon är det avslutning på Emils gymnastik. Sista gympan. Nästa termin är han för gammal. Jättesynd! Han kommer nog att sakna gymnastiken.

Var hos kiropraktorn idag igen. När det gör så ont att man får hindra sig själv att klappa till henne... Stod nästan inte ut idag! Hon masserade en ilsken muskel på benet. Gissar att jag kommer ha en 5 cm bred och halvmeter långt blåmärke där imorgon...

Nä, dags att gå och sova tror jag! Zzzz

Inga kommentarer: