13 april 2016

Zzzzz

Idag är det en tung dag. Jag är såååå trött!
Igår var det stressigt värre för att hinna med allt innan vi skulle få besök på kvällen.
Skyndade mig att veckohandla, skyndade hem, kastade i oss middag som sambon hade förberett.
Tog hand om maten som var inköpt, nattade barnet och hann ut och fixa hästarna (mat + förbereda för morgondagen). Vårt besök hann komma innan jag hann komma in och sen var det mer än läggdags när han åkte.
Så idag är det lite motigt.
Hoppas på en mycket lugnare kväll ikväll!
Middagen är redan klar och ska bara micras. Det är himla najs!


Igår var också bästa systers födelsedag och jag hann med att ringa på hemvägen (och störa henne mitt i jobbet... :-p ).
Idag är det onsdag och lunch på stan är inbokad med mamma.
Ska försöka sätta mig in i riskbedömning under förmiddagen. Om jag inte somnar sittandes vid skrivbordet...

Inga kommentarer: