27 augusti 2014

Tråkmorgon

Imorse var ingen bra morgon. Själv är jag lite förkyld och hostar. Lillskrot sov som en gris så jag var tvungen att väcka honom. Ingen bra idé... Han var på uruselt humör hela morgonen.
Verkade på aningen bättre humör när jag lämnade av honom hos dagmamman. Hoppas det går över under dagen och att han sover massor mitt på dagen.


Själv ska jag jobba tills jag storknar idag. Går det bra får jag åka hem i vanlig tid. Går det mindre bra får jag jobba över tills det är klart (suck). Hade jag gjort det här försöket på egen hand hade jag hunnit avsluta det inom arbetstiden tror jag, men det blir ju lite ineffektivt att hjälpa någon som inte jobbar på lika snabbt.
Hoppas att förkylningen håller sig i skinnet idag också. Hängig kan jag stå ut med, men rinnsnuva och sterilarbete rimmar illa så någon sådan vill jag inte ha :-)


Nä, dags att leta efter min medarbetare som borde dyka upp nu snart!

Inga kommentarer: