20 augusti 2014

Tis...nä, onsdag :-)

Ooops, here we go again.
Åkte till bygdegården imorse. Hmm, inga bilar? Det är ju tisdag idag, eller...? Nä, det är ju onsdag och då är de hemma hos ena dagmamman. Oh well, trevligt med en liten utflykt på morgonen.
Emil är ju för liten för att skvallra på sin mamma så jag sa inget åt dagisfröknarna. De hade ju tillräckligt roligt åt t-shirtincidenten igår. Kan ju inte roa dem varje dag ;-)


Igår hade vi kräftskiva. Vi hade köpt färska kräftor och den ena kräftan var stor som en hummer nästan. Mycket kött och stora klor. :-D


Vädret består av regn, regn och åter regn. Tråkigt, men välbehövligt.
Igår blev jag dyngsur rakt igenom jacka och jeans när jag sprang mellan ICA och bilen. Det vräkte ner golfbollsstora regndroppar. Fick lov att torka ansiktet med papper innan jag kunde köra hem.
Någon dag ska jag komma ihåg att ta med mig ett paraply... men idag ska jag direkt hem så då gör det mindre om det regnar :-)

Inga kommentarer: