3 mars 2013

Lite ynklig

Händelserik helg det här. Fast inte på nåt positivt sätt. Vaknade 4 imorse med ont i ryggen, rakt igenom till framsidan och även ont vid hjärtat. Panikont. Väckte sambon som ringde 112 och kollade om testa mer medicin eller om vi skulle ha en ambulans. Ta medicin och avvakta 30 min och ring tillbaka annars sa hon. Det värsta släppte. Resten av dagen har ägnats åt att må pyton, ha ont, försöka röra sig i kombination med ryggläge och försök till sömn när illamåendet var som sämst. Kvällen har jag ägnat åt att vända ut och in på magsäcken. Det går bra nu...eller inte. Har en sambo som är GULD värd och en bebis med ett STORT tålamod. Imorgon hoppas jag på en dag utan spyor, utan ryggont, utan akuten-besök och utan ambulansfärd. Kanske mycket jag har på önskelistan, men vill faktiskt inte stryka nåt endaste alls! Ps. Ingen idé att ringa mig för jag är inte kommunicerbar idag. Möjligtvis sms.

Inga kommentarer: