4 mars 2013

Äntligen måndag!!

Härligt att få vakna utan illamående! Inte helt bra rygg, men inte så illa som i helgen i alla fall. Så fort nåt väger någonting ropar jag på stackars sambon, men annars klarar jag ju mig själv idag i alla fall. Låg och umgicks med Emil en stund imorse innan jag gick upp. Vågar nog inte lyfta honom idag heller. Får räcka med en gång per natt. Har en hel del bebisgos att ta igen! För att inte tala om hästarna... Bortsett från kvällstidning lördags kväll så har de inte sett mig på hela helgen... Vi har skridskobana överallt här hemma så det har inte varit lämpligt att gå ut med en ond rygg. Hoppas på mer sol och plusgrader så det töar bort snabbt! Börjar längta efter vår nu! Nu är det ju mars och känns som att våren inte är alltför långt bort a :-D

Inga kommentarer: