24 november 2012

Äntligen!!!

Nu finns Börjes (i Tingsryd) ÄNTLIGEN på nära håll! Alltid roligare att få se och känna på grejerna innan man köper istället för att beställa över nätet :-D Frågade sambon om han kunde följa med och umgås med Emil så fort jag såg att de skulle premiäröppna. Det lovade han. Sen bokade han in annat så imorse skulle jag packa in Emil och vagnen och pysa iväg ensam men då helt plötsligt skulle han med iallafall. Det var nog tur... För det gick knappt att ta sig fram i butiken!! Så mycket folk!! Hade nog vänt i entrén och åkt hem igen om jag hade haft Emil med mig :-) Hittade saker jag behövde till stallet och fyndade även ett svettäcke till Brellir och ett träns till jättebra pris :-D Kul!!! Mindre kul hade de i bilen utanför... Tog mig 20 minuter att trassla mig igenom butiken och FYRTIO minuter att köa till kassan :-/ Fattar inte varför de bara hade 2 kassor öppna?! Emil gillade inte stå still så de åkte en runda i Bro. Åka bil är bästa sättet att få lillfisen lugn och nöjd :-) Ska tillbaka till butiken sen någon gång igen när det inte är sååå mycket folk, men trots trängseln hittade jag allt jag skulle ha utom en enda sak.

Inga kommentarer: