28 september 2012

Dumma jag

Har sovit 3 timmar i natt, uppe 1,5 timme och sen sovit 3 timmar till. Satt uppe mellan 1 och 2:30, så nattpasset gick riktigt fort den här gången! :-) Borde ju åtminstone vila nu när lillfisen sover, men istället hamnade jag vid datorn och redigerade lite foton.
MYCKET roligare än att sova bort tiden, även om jag misstänker att jag kommer att få äta upp det i eftermiddag/kväll när han inte vill sova och jag är svimfärdig.

Börjar kännas att man inte fått sova ordentligt på över en månad nu.
När man någon natt lyckas få sova 4 timmar i sträck mår man sååå mycket bättre! Men det inträffar inte speciellt ofta än så länge så man får passa på att njuta.
Nu är det i alla fall snart helg så då kan jag kanske sno åt mig någon liten sovpaus så att jag kan smita till sängen efter amningen även om inte lillfisen sover :-D
Visserligen har vi skylift hela helgen och fullt upp med utomhusväder (i det härliga regnvädret... *mutter mutter*), men någon liten timme ska jag nog hitta någonstans att sova bort.

Så eftersom jag fixat med lite foton tänkte jag även ladda upp några här.
Är lite tveksam till att lägga ut dem...men det är väl mest de närmast sörjande som kikar in här i alla fall? Jag kladdar lite på dem ändå så att det inte är någon som "snor" dem. Vill inte att han blir utnyttjad. Paranoid? Vem? Jag?!?? ;-)
Är det någon jag känner som vill ha dem (utan textkladd) så hojta till.
På den vänstra har vi precis kommit hem från BB, på den övre bilden "snackar" han med takfläkten och på den nedre bilden är han glad över babygymmet han fått låna av sin moster/sina kusiner!

Undrar om jag skulle ta och strategiäta lite lunch? Klockan är visserligen bara halv elva, men när man väl vill äta lunch så har han en förmåga att ALLTID vakna... så jag tänkte att jag kanske skulle kunna lura honom genom att äta redan nu?!

Måste ju lägga in en bild på mina tjockisar också. Tydligen är det jobbigt att gå en hel sommar och bara moffa i sig en massa gräs:
 

Inga kommentarer: