12 maj 2011

Åska

Somnade sent igår, försov mig imorse. Vaknade ungefär samtidigt som jag borde åka hemifrån. Blixt och dunder. Skulle räkna hur långt bort åskan var. Hann till "E" som i ett och konstaterade att mycket närmare än så kan den ju inte vara. Bara att springa runt och rädda telefonerna, tv:n mm, stereo.
Sambon erbjöd sig morgonfodra eftersom han hade sovmorgon. Iväg till jobbet för att inse att...frukostmackorna ligger kvar hemma i kylskåpet.
JAG SKULLE HA STANNAT KVAR I SÄNGEN IDAG!
Varför varför är man så ordentlig att man ska släpa sig till jobbet varenda dag. Idag hade varit ypperligt med en spontan semesterdag ;-) Inte för att det passar jobbet...har massor att göra idag.

Våra telefoner är mysko. Mobilerna har larvat sig ett längre tag och rätt vad det är bara bryts samtalen. Igår gjorde hemtelefonen likadant! Kanske är mig det är fel på?? Jag kanske utstrålar någon slags telefonstörningssignal?! ;-)

Nä, ska väl påbörja ena experimentet för idag. 2 dagar kvar, SEN är det helg i alla fall!!

Inga kommentarer: