5 augusti 2009

Kattbilder

Hann med att slappa lite igår och hade då naturligtvis sällskap av katten. Gjorde som vanligt misstaget att ta ner armen från solsängen och klappa på honom. Vips så har man fyra tassar virade runt armen och ett stort gap som låtsasbiter... Tittar man ner över kanten ser man 2 vilda och galna ögon och morrhåren står som en kvast rakt fram på honom. Busa busa busa :-)
Roade mig lite med mobilkameran. Tyvärr blir det ju ganska suddiga bilder.

Idag blir det fortsatt utomhusarbete med mera gräsklippning (never ending story...), mera jordgubbslandrensning och framåt em/kvällen även en ridtur tänkte jag.
Övervägde att ta en bild på mig in action när jag klippte gräs igår - iklädd bikini och gummistövlar...men jag vill ju inte att ni ska skratta ihjäl er så jag besparar er den bilden ;-) :-)

Uppdatering
Hmm, är ju en dag imorgon också och man vill ju inte råka bli sysslolös så ogräsrensning och gräsklippning fick vänta till imorgon. Ridtur blev det däremot! Inte så lång och ganska lugnt tempo. Var ju sååå varmt! Sen blaskade jag av K så han fick svalka sig lite.

1 kommentar:

C sa...

Vilken tur att kissen hinns med och får lite kärlek:-)
Hallå där! klart vi hade velat se foto på gräsklippningen:-))))