25 augusti 2009

Äntligen hemma

Projektet förde oss idag ända till Bollnäs tur och retur. Tog ju sin lilla tid, men det blev samtidigt en liten utflykt med både lunch och fikapaus. Gott!

Hann inte med någon ridtur ikväll, då klockan hann bli lite väl mycket. Man vill ju inte rida med pannlampa redan i augusti ;-)

Börjar redan få lite lätt jobbångest - jag har ju så himla mycket jag vill hinna pyssla med...hur ska man ha TID att jobba?!?? Fast som tur är har jag ju ett himla roligt jobb så när jag väl kommer dit så är det ju skoj...men just nu tar det emot lite.

2 kommentarer:

C sa...

Till Bollnäs???!!!!!
Jajemennsann, nu kan du lita på att jag är nyfiken!

Du ska inte tänka på jobbet ÄN!! Fortfarande semester kvar juh!:-)

G. sa...

Ja, jag vet. Men FY vad fort dagarna rusar iväg. Trivs verkligen hemma... :-)