22 maj 2009

Ledig fredag!!!

Äntligen - långhelgen är här!!!
Har hunnit både städa, tvätta och handla. Kylskåpet är så fullt nu att dörren knappt går att få igen. Fullt med folk var det i affären. Jag som trodde att alla skulle ha varit och handlat igår när de var lediga, men så var det tydligen inte. Sambon rapporterade om lugnt i trafiken, nästan dött. Jag vet ju varför! Alla var på ICA Maxi ;-)

Allt tråkigt är avklarat nu så nu kan vi bara njuta både lördag och söndag. Ska tydligen bli kanonväder på söndag!! :-) Soool

Gårdagen bjöd på en ridtur längs med ån (hästens val). Jag hade ju tänkt mig en annan sväng jag men såg att de där svarta öronen var inpejlade åt ett annat håll så jag lät honom få sin önskan uppfylld :-) Man måste ju hålla pållen på gott humör ;-)

Lägg märke till himlen - BLÅ himmel och solstrålar!!! :-)

1 kommentar:

C sa...

Hmmm, du kan väl INTE gnälla på tråkiga ridvägar. Ser ju jättefint ut, där längs ån!!
Vad skönt! Du(ni)är väl förunnad(e) en SKÖN helg!!! KramisKramis