5 mars 2009

Utmanad igen!

HAR DU
En bästa vän: Japp
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, eller så är det tvärtom ;-)
Blivit kär vid första ögonkastet: Jodå
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Never
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, inte ljugit...undanhållit men det är ju inte att ljuga!
Några smycken som kostat över 1000 kr: Japp

DAGENS:
Klädsel:
mysbyxor, t-shirt och tofflor + fleecetröja ibland (är ju sjuk = förmildrande omständighet till "sunkklädsel"?! ;-) )
Smink: Nej
Frisyr: Ingen alls, men håret är borstat i alla fall
Låt: Har inte lyssnat på någon musik idag
Vill ha: semester
Sjuka: Seg vårförkylning
Drog: Choklad och chocolate chip cookies
Saknad: saknar min ork
Köp: Vårblommor och ny nässpray
Godis: En chokladbit
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: vad blek jag ser ut!!

FÖRSTA:
Bästa kompis:
grannen sara eller möjligen min kusin Ann-Sofie
Bil: En tvåfärgad blå volvo 244
Kärlek: hunden Cito
Husdjur: 2 slöjstjärtar
Semester: Italien när jag var 3
Jobb: som labass
Köpta skiva: minns inte
Piercing: i öronen (när jag var 6 år)
Konsert: Carola
Fylla: Aldrig varit jättefull. För mkt kontrollfreak för det. Slutar dricka innan det!

SISTA:
Personen som smsade dig:
Chrissie
Personen som du kramade: Arne
Personen som ringde dig: Arne
Personen som du ringde: mamma
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: minns inte...igår kanske?
Alkoholdrycken: Ett snapsglas med OP i söndags kväll när jag försökte döda bakterierna i halsen ;-)
Bilfärd: till stan för att handla på apoteket
Filmen du såg: Beck...vilken av dem det nu var
Gången du grät: ett tag sen
Måltiden: Chili con carne

Utmaning till den som känner för det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var väl då tusan svårroad...Du får inte vara så snabb!!:-)