3 mars 2009

Lite tidsfördriv

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Hmm, sambon har den idag... 4 tror jag: hemnyckeln, nyckel hem till mamma, en bilnyckel, garagenyckel. Tror det är allt, men är lite osäker.
Vilken svordom använder du mest? Vet inte - shit eller fan
Äger du en iPod? Nej
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar helst bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Solstorm
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En till häst...?!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej never
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen aning, orkar inte gå och kolla just nu
Vad åt du till middag? Igår var det kyckling och potatissallad till middag
Kan du vissla? Jodå
Vem var den sista som ringde dig? Mamma
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det är nog inte helt omöjligt?
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det har väl alla gjort
När flög du senast? 2005 tror jag det var. Till Bratislava.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Tre, ibland 4
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Ja
Vad har du för väder? Mulet
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte har jag för mig
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att han är snäll och har humor
Vilken är din favoritdrink? Bacardi Razz
Gillar du din boendesituation? Ja skapligt, men skulle hellre vilja bo på en gård
Vilken är/var din mammas hemstad? Uppsala
Vilken är/var din pappas hemstad? Leksand
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 8, helst 10 :-)
Äter du frukost dagligen? Absolut
Vad var det senaste du åt? En bit köttfärspaj
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det har nog mer med personlighet än kön att göra
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Nu kan det ju inte bli värre utan bara bättre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle nog inte våga
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag tror inte jag blivit jämförd med någon kändis någon gång.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja.
Vad är du allergisk mot? Gräs och mkt damm
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför skulle jag få det?!

Utmanar den som känner för det!

Inga kommentarer: