31 mars 2009

Nu!

Nu kommer våren!!
9 grader sa bilens termometer imorse och det är strålande solsken från en klarblå himmel :-)

Om bara experimentet på jobbet skulle gå lite bättre så skulle allt vara toppen!!!
Cellerna växer inte som jag vill...eller så är det pumpen som inte pumpar ett helt jämnt flöde.
Eller så är det någonting annat som är fel :-(

Får försöka ta en lunchpromenad och tänka på något positivt.
Kanske vilka företag som kan tänkas vara i behov av arbetskraft i slutet av året...?!
:-)

Uppdatering: eller så kan jag ju glömma både lunch och ev lunchpromenad för de uteblev just :-(
I alla fall de närmsta timmarna :'-(

4 kommentarer:

C sa...

Då kanske du hinner smita hem något tidigare och ta end ejt med pållen??? Hoppas kan man ju i alla fall, eller hur?! Kramis

G. sa...

Nix pix, för jag måste stanna länge i alla fall :'-(
Jag VIIIILLLLL riiiiiida *snyft*
Ja, ja...har ju hunnit kasta i mig lite lunch i alla fall och nu har jag till och med lite väntetid!!

C sa...

Stackars dig:-(
På torsdag får du sluta tidigt, för då kanske gula bilen kommer med något;-)

G. sa...

Åh...ledig på torsdag kanske?! Sitta i vårsolen bredvid lådan och vänta! ;-)