16 mars 2009

Helgen

försvann i ett nafs. Hann inte ens med en liten ridtur i vackra vädret, men istället lekte han nog precis hela dagen med bästa polaren om jag känner min lilla häst rätt :-D

Igår var det utflykt på schemat och husvisning. Folk verkar vallfärda på husvisningar nu för tiden!? Var massor med folk och ett riktigt fint hus. Synd att det ligger så "off"... Ligger perfekt - i slutet av vägen och marken såg bra ut. Plats för rejäla hagar :-)
Men... vill man bo i världens ände?! Vad jobbar man med där???

Idag är det jobb på schemat. Redan hungrig... Hur tidigt får man äta lunch?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan få äta lunch jättetidigt, men man kallar det frukost 2 eller nåt sånt...
HUR VAR HUSET??! *nyfiken*

G. sa...

Jättejättefint!
Lite påvisad fukt i grunden och i vardagsrummet var det lite "gungigt" i ena hörnet, men i övrigt jättefint och inget att renovera.
Uthuset och lillstugan sämre. Skulle nog välja att bygga nytt stall faktiskt. Men gården låg jättebra och hagarna var super! Men vi har inte ens bestämt oss för om vi ens ska lägga ett bud. Lite dyrt och låååååångt bort ju!

Anonym sa...

Hmm, det där med "långt bort" vet jag vad det betyder...men du ser - jag har överlevt:-) Så det lär du nog också göra!

G. sa...

Jamen det går ju inte att jämföra! Du behöver ju bara ÅKA till jobb en dag... en helt annan sak än att pendla 5 (6-7?) dagar i veckan. Nä, ska jag flytta ska jag också ha jobb i närheten! :-)