14 oktober 2008

Tisdag eller fredag...

...den 13:e?! Glömde hälften av vad jag skulle ha med mig imorse... Jaja, lär väl överleva ändå!
Önskar att det vore fredag, men än är det lååångt kvar dit! Ska i alla fall ut till stallet ikväll och se om det kanske är slut på knottsäsongen nu? Hoppas! Jag vill att han ska få slippa sitt eksemtäcke nu och kunna rulla in en massa damm och lera i pälsen så att matte får borsta minst 30 min för att få honom ren... :-)

Känns att vintern kryper allt närmare. Det är lite kyligt om mornarna och man måste tända lampan när man går upp på morgonen!

2 kommentarer:

Jag och mitt Alter Ego sa...

vad jobbigt jag har det som måste leta runt överallt för att hinna kommentera "dina bloggar";-)

Hoppas jättemycket för K´s skull att knotten är borta nu! Du måste ta ett kort när han går utan täcke första gången.
Va? Djupdyka i labvärlden...Hallå där...glöm bara inte bort channel 1, 2, 3 ,4 och 5 var det visst också va??

G. sa...

Haha, inte glömmer jag det?! Jag glömmer aaaaldrig nåt...eh...;-)
Ja, men jag ska fortsätta här, när jag "fixat till" den. Känns inte som "min blogg" än...

Ska ta kort! Kanske tar av huvan ikväll och kollar imorrn hur det gått! Borta helt tror jag inte de är än...så täcket får sitta någon vecka till!