14 oktober 2013

Helgen som försvann

Helgen försvann i ett raskt tempo. Besök av faster, farbror och min mamma på lördagen.
Söndagen bjöd på precis lika underbart väder som lördagen. Blå himmel, sol och vindstilla och underbart fina höstfärger.
Hann med två skogsturer på hästarna. Sista på ett tag. För från idag är det ju jägare i skogen så nu blir det ridning på väg eller längs ån ett tag.
Vi hann också sätta på snökedjor igår. Vilket slitgöra det är!!
Jag ville sätta dit ena kroken. Svårt när sambon inte kan hålla fingrarna i styr så rätt vad det var hade man hand precis där jag höll på och man visste inte vad man gjorde ;-)
Med 4 händer och en hel del slit fick vi dit sakerna i alla fall. Vi frågar oss varje år hur man skulle klara det på egen hand. Sambons lösning: då skaffar man fyrhjulsdriven traktor!

I natt var Emil vaken 2,5 timme och var ledsen. Sambon som fick springa eftersom jag jobbar. Vi kör så så att den som ska upp på morgonen får ligga kvar i sängen på natten. Men nu är det bara 2 nätter kvar. Sen är det min tur! Min tur att springa på nätterna (måtte han sova hela nätter *håller tummarna*) och min tur att få umgås med honom om dagarna <3 l="" p="">

Inga kommentarer: