13 februari 2012

Hängiga

Vi var inte i toppform i helgen. Gjorde i princip ingenting. Jag red lite och vi småpysslade lite (som vattna blommor, justera fodergrind, ploga lite snö som rasat från ladugårdstaket, äta mat osv.). Hann se MKT tv och film och spelade lite spel, men någon renovering blev det inte. Alls.
Rätt skönt med en lugn helg faktiskt!

I natt var jag vaken massor av gånger. Resultat: skittrött idag fastän jag borde ha sovit tillräckligt många timmar.
Har en liten film (på katten) från söndagskvällen som jag tänkte lägga in här, men tekniken vill inte samarbeta med mig. Kanske funkar det bättre hemifrån? Jag får prova lite senare!

Blev sen förmiddagsfika idag (och eftermiddagsfika) för den som undrar hur jag kan blogga på arbetstid kl 15:45. Men jag har förmiddagsfika nu faktiskt. :-)
Jobbat ihop med en kollega hela dagen idag, men nu är vi äntligen klara!

Hiss och diss:
Hissar att det igår var alldeles underbart väder. Så där så man nästan vill fika på altanen :-)
Dissar att man har så få semesterdagar. Jag vill ha en veckas semester NU!

Inga kommentarer: