2 december 2009

Äntligen

Nu är ÄNTLIGEN vintern och minusgraderna här! Minus 7 imorse och frostigt överallt!! :-)
Hoppas att det fortsätter vara minusgrader nu så att vi slipper leran ett tag framöver.

Min status: hängig. Borde verkligen ha stannat hemma idag, men istället springer jag runt på jobbet, snorar och smittar folk :-/ Kan inte hjälpa det för jag måste jobba. Förlåt alla kollegor...

Hann med att vaccinera mig mot svininfluensan i alla fall. De skulle börja vaccinera kl 10.
9:30 var jag på plats och undrade var folket var. Det visade sig att jag var först i kön! Tjohooo. 10:00 fick jag min spruta. Orkar inte ens tänka på morgondagen. Måste måste måste jobba.
Hoppas på att biverkningarna uteblir!

Skönt att hästen har broddar i sina skor i alla fall! Slipper oroa mig för att han halkar omkring i hagen :-)

Inga kommentarer: