26 mars 2018

Längsta vintern på länge, men nu börjar det ordna upp sig!

I år känns det som en evighetslång vinter! Men nu äntligen är det inte mycket snö kvar.
I helgen var det nio plus och sol så då töade det rätt friskt. Härligt! På söndagen fikade vi på altanen för första gången.
I lördags var jag på middag och konsert med mamma och syster. Lämnade mina sjuklingar hemma och drog iväg på eget äventyr. Tur att jag höll mig frisk!!!

Bloggandet har blivit lite lidande, men jag hinner bara inte med. Måste prioritera och bloggen har inte varit långt upp på priolistan. Det har däremot hästarna och ridning varit.
Skulle ha ridit idag också var det tänkt, men orken tog slut och jag tog en ledig kväll. Har påskpysslat på förskolan idag efter jobbet och förberett morgondagens middag. Det får räcka för idag.
I natt hoppas jag att jag får sova liiiite mer än i natt som var. Har ändå eget rum nu när sambon är förkyld, men vaknade ändå stup i kvarten. Kändes som jag varit vaken mer än jag sovit i natt. Så i natt hoppas jag på SÖMN!

Fyrdubbel dos D-vitamin verkar faktiskt ha förbättrat min komatrötthet! Det är inte tipptopp, men bra mycket bättre. Me like! ÄNTLIGEN. Efter lååååång tid av trötthet.
Hoppas nu bara att det håller i sig!

Har massor att skriva på bloggen, meeen...det får bli en annan dag. Nu ska jag läsa bok och sitta i soffan (och försöka att inte somna ;-) ) tills sambon kommer in från garaget.

Inga kommentarer: