16 februari 2013

Sömnbrist

Nu skulle man ju kunna tro att det blir ett inlägg om Emil, men nix pix.
Han sover rätt gott om nätterna. 1-2 korta matpauser och somnar snabbt om.
Någon som vill byta rygg med mig?
I natt var jag vaken mellan 1 och halv fyra IGEN. Så ont i ryggen att det bara inte gick att sova :-/
Dubbla Panodil, värmedyna, gnugga ryggmusklerna mot dörrposten, stå på alla fyra i sängen och försöka töja musklerna, försöka hitta någon position där jag kunde somna (utan framgång). Halv fyra verkade tydligen Panodilen fungera för då somnade jag. Drygt! Jag som hade sett fram emot att få sova rätt länge när vi var så duktiga och gick och la oss tidigt...


Vad gör ni om fredagskvällarna då? Här hemma kördes det bilbana. Bäst av fem varv. Man blir helt färdig, mycket adrenalin går det åt ;-) Undrar om det finns några bilar kvar när Emil blir så stor att han kan leka med den? Kul är det i alla fall :-D

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.