11 maj 2012

Fundering

Jag undrar om inte...1/4 av alla mina inlägg har "Äntligen fredag" som rubrik?
Höll på att skriva det idag igen :-)
Men det är ju fredag! Å jag är skittrött, så det är ÄNTLIGEN fredag.
Känns fortfarande väldigt LÅNGT till semestern.

Än är det ingen sommarvärme i sikte heller. Men överallt är det jättegrönt och fint! Päronträdet håller också på att slå ut nu. Mycket regn den här veckan som var.
Igår var sambon antingen väldigt dum eller väldigt snäll...
Vi skulle bli klara relativt snabbt och det fanns 2 saker att göra. Han fick välja mellan 1. gå ut i ösregnet och kvällsfodra hästarna och 2. göra en syssla inne som jag vet att han inte är jätteförtjust i.
Han väljer att frivilligt gå ut i ruskvädret! Kändes ju som att jag drog vinstlotten där!! Wohoo. Så antingen var han dum som valde att gå ut, eller så var han väldigt snäll eftersom då slapp ju jag gå ut :-)

Inga kommentarer: