1 juni 2010

Tröööött

Övre och nedre ögonlocken sitter nästan ihop. Är oförtjänt jättetrött idag.
Så sent gick vi inte och la oss igår, men idag känns som...om jag gick och la mig vid 23-tiden och gick upp vid 3-tiden *gäspar*
Nåja. Har i alla fall lärt ut en teknik som jag aldrig utfört själv till en annan person idag. Känns ju lite halvkonstigt :-) Snart ska jag till apoteket och storhandla för jobbets räkning. Slut på allt och hårdrullad bomull går åt i parti och minut här. Inte till folk utan till försöken!
Blir inga roliga blogginlägg helt enkelt för att jag inte hinner göra någonting kul värt att rapportera om...

Inväntar att Jula ska få hem gräsklipparkniv så att vi kan göra någonting åt djungeln där hemma. Vad det växer!! Måste nog snart ta hem K i några dygn om inte de får hem knivarna.
Lilla klipparen dör när den blir varm och går då inte att starta igen så man hinner inte klippa värst mycket med den.

Inga kommentarer: