22 juni 2010

Jobb å jobb å jobb

Idag hanns det inte med någon fikarast så det här är min fikarast. The end. Hahaha, nädå, lite till hinner jag nog med.

Pucko njuter av den härliga årstiden och tillbringar största delen av dagarna utomhus. Han stormtrivs! Ibland hör man honom jama till maten som flyr ur tassräckhåll. Han har nog inte riktigt förstått att maten blir rädd och fattar att det är fara å färde när han "pratar" med dem :-)
Man kan ju liksom inte säga "jag vill ha dig" till en fågel eller mus och tro att den ska sitta kvar?!

Hästen mår bra också. Har lite små eksemsår, men ingenting allvarligt. Lite smårund av gräset, men det kan man ju inte göra så mycket åt.

Själv har jag nu förstått känslan av att hoppa bungyjump. Utan lina.
Väntar på att landa snart ;-)
Är väl 3 veckor kvar, sen kommer detta bli en renoveringsblogg... eller så tar bloggen semester helt och hållet och återkommer (?) i höst istället.
Har så mycket i huvudet att jag knappt minns vad jag heter. Det är till lika delar roligt och spännande som det är läskigt och sååååå mycket arbete som behöver läggas ner.

Någon som gillar att traska runt på 400 kvm tak 7,5 meter över markytan? Ring mig!!

Inga kommentarer: