11 maj 2010

Ännu en dag

Ännu en dag mindre "i frihet". Nejdå, jag ska inte in på kåken...jag ska bara börja jobba :-)
Dagen idag har tillbringats hos tandhygienisten och sedan en liten shoppingrunda inklusive snabbfika hos syster yster med jättegoda hembakta ljumma blåbärsmuffins!!
Sedan vidare för ytterligare en snabbfika hos A's syster och kika på nya lägenheten.
Hem och titta till hästen som har ett sår på benet och sen fixa klart hyllplanen och ena stången i klädkammaren. Nu jäklar går det undan! Bara en stång kvar, sen kan ÄNTLIGEN alla kläder flytta tillbaka in dit igen. Tjohooo, ska bli SÅ skönt att slippa ha dem i datorrummet, vardagsrummet och hallen :-)

Hinner inte riktigt allt jag tänkt mig innan jag börjar jobba, det har jag ju insett. Meeeen...det finns ju kvällar och en och annan helg. Skulle önska att man klarade sig med fem timmars sömn per natt!

Inga kommentarer: