16 april 2010

Vilodag

Idag började dagen med regn, men det upphörde ganska snabbt och övergick i solsken och 13 grader. På eftermiddagen blåste det halvstorm så idag fick hästen vila.
Ägnade istället eftermiddagen åt projekt 2.
Under förmiddagen var jag i stora staden och småshoppade lite saker :-)
Dagarna bara rullar på och jag väntar fortfarande på att hitta en minsta lilla känsla av att vara uttråkad, men näe då. Jag har INGA problem att vara hemma jag inte ;-)

Pucko fick vara ute en stund på eftermiddagen och han smög in i "kattkojan" och kollade läget. Sen tassade han runt vid garaget och vips så var han bara borta?!
Dröjde säkert 2 timmar innan han dök upp. Undrar var han har varit?!!! Säkert satt han runt någon knut och flinade åt mig när jag gick och letade efter honom...

Inga kommentarer: