16 april 2013

Tänder, sömn och gråväder

Här händer det grejer! Numera sover lillkillen hela nätter. Från 20-21-tiden till halvåtta-åtta på morgonen. Det är HELT UNDERBART!!
Själv går jag upp i sjutiden varje morgon just nu för att morgonfodra innan sambon åker till jobbet (utifall Emil skulle vakna). Det innebär att jag allt som oftast hinner äta frukost innan Emil vaknar. Ensam, framför tv:n. Såååå skönt!
Fast det gör inget om jag inte hinner för då ligger antingen Emil bredvid på en dyna på golvet och pillar på sina leksaker eller så blir han trött efter sin frukost och somnar en sväng till redan efter frukosten. Så jag har rätt lyxiga morgnar oavsett måste jag tillstå... :-)
Jag är inte ett DUGG avundsjuk på sambon som åker till jobbet.

En framtand har kikat fram och en till är på väg fram. Liten blir stor... alldeles för snabbt tycker jag!

Vad hände med vårvädret??? Hela mars och början av april var det ju blå himmel och sol. Nu är det gråmulet och regn :'-( Jag vill ha tillbaka SOLEN!! Ge mig riktig vår NU!!
Jag vill sitta mer på vår mysiga altan. Sitta och dricka te och njuta av solstrålarna.

Inga kommentarer: