20 september 2016

Trondheim

I helgen som var så var jag iväg på min 40-årspresent. En överraskningsresa till Trondheim.
Syster yster lyckades hålla resmålet hemligt tills vi gått igenom säkerhetskontrollen och taxfreebutiken. Då råkade hon försäga sig :-)
En mysig liten stad! Lagom för en weekend. Vi bodde på ett hotell nära flygbussen, nära shoppinggatorna och nära bra restauranger och med utsikt över älven. Frukostbuffén var enorm, så någon lunch behövdes inte vare sig lördagen eller söndagen...
Senapssill var dock lite väl starkt till frukost tyckte min mage, men lax och makrill var gott och funkade bra även till frukost! (Man vet ju inte förrän man provat).


Nu är jag tillbaka i vardagen igen och zombietrött. Somnade nästan på fikarasten idag... Då gick vi ändå och la oss vid 21:30 så jag vet inte riktigt vad jag ska kunna göra åt saken :-/
Ikväll SKA jag rida i alla fall. Om så när det är kolsvart. Igår var jag så trött att jag bara inte orkade och så kom jag hem lite senare då jag var tvungen att jobba över 45 minuter pga ett möte.
Måste ju hinna rida i paddocken innan det blir höstlerigt där!



Inga kommentarer: